Huis van Montfoort en Burgerzaken

Contact en openingstijden Huis van Montfoort en balie Burgerzaken.

Veel zaken met de gemeente kunt u online regelen. Denk aan het doorgeven van een verhuizing, het aanvragen van een uittreksel of het doen van geboorteaangifte. Kijk op onze website wat u voor Burgerzaken ook online kunt regelen.

Wilt u contact met de gemeente Montfoort? Vul dan onderstaand contactformulier in, bel ons of maak een afspraak om langs te komen.

Huis van Montfoort

Het Huis van Montfoort is het stadskantoor van de gemeente.

  • Bezoekadres: Kasteelplein 5, 3417 JG Montfoort
  • Postadres: Postbus 41, 3417 ZG Montfoort
  • Telefoonnummer: 0348 476400
  • Faxnummer: 0348 477214
  • Algemene email adres: info@montfoort.nl
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Gewijzigde openingstijden:

  • Donderdag 5 mei 2022 gesloten
  • Vrijdag 6 mei 2022 gesloten
  • Donderdag 19 mei 2022 gesloten vanaf 12.30 uur
  • Donderdag 26 mei 2022 gesloten
  • Vrijdag 27 mei 2022 gesloten
  • Maandag 6 juni 2022 gesloten
  • Maandag 26 december 2022 gesloten

Contactformulier

Balie Burgerzaken

De afdeling Burgerzaken werkt uitsluitend op afspraak. U kunt online een afspraak maken of via telefoonnummer 0348 476400 (op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur).

Openingstijden balie Burgerzaken:

  • Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur
  • Vrijdagavond van 18:00 tot 20:00 uur

Calamiteitenlijn

Voor gevaarlijke situaties in de gemeente buiten kantoortijden belt u naar 06 1361 0655.

Denk bijvoorbeeld aan een omgevallen boom over de weg, een verzakking van een hoofdweg of overstromingsgevaar van het hoofdriool.

Andere instanties die een plek in het Huis van Montfoort hebben

Politie

Aanwezig in Huis van Montfoort op:

  • Woensdag van 10:00 tot 12:00 uur
  • Vrijdag van 18:00 tot 20:00 uur

Is iets geen spoed, maar wilt u de politie spreken? Bel dan 0900 8844. Dit nummer is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar.